Museu Torre Balldovina

Taules rodones "Vermuts a la premsa"

Taules rodones per debatre sobre periodisme de proximitat al Museu.

Buscar la veritat. Periodisme en temps difícils

Diumenge 29 de setembre, a les 12 h

Antonio Franco Estadella Primer director d’El Periódico de Catalunya i de l’edició catalana del diari El País.

Mayka Navarro Periodista de La Vanguardia i col·laboradora de Tele 5. Pregonera de la Festa Major de Santa Coloma el 2018.

Joan Tudela Periodista i escriptor. Va ser director de Grama i subdirector del setmanari El Món. Premi Ciutat de Barcelona de Periodisme.

José Antonio Mourenza Periodista. Director de “La noche de los locos” a Ràdio Gramenet (1982). Cap d’Informatius de TVE a La Rioja. Redactor del programa “Cachitos”.

Pedro Madueño Fotoperiodista. Adjunt al director de La Vanguardia.

Moderador: Pere Ferreres

Amb ulls de dona. Lliçons de vida periodística

Diumenge 13 d’octubre, a les 12 h

Cristina Puig Periodista. Presentadora del programa FAQS de TV3.

Agustina Rico Catedràtica de Llengua i Literatura Catalana. Va formar part de Grama, va ser corresponsal de premsa a diaris barcelonins (la primera a Santa Coloma del diari Avui) i professora de l’institut Puig Castellar.

Èrika Parlon Periodista i Community Manager.

Anabel Vélez Periodista, escriu sobre l’àmbit cultural. Autora del llibre Mujeres del rock.

Alicia Rodríguez Periodista. Autora del llibre Fénix, una col·lecció de poemes vinculats a cançons.

Moderadora: Odei A.-Etxearte

Un ofici molt viu. Periodisme a Santa Coloma

Diumenge 27 d’octubre, a les 12 h

Humbert Roma Periodista. Va ser director de Grama (1972-76). Forma part del grup de periodistes Ramon Barnils. Col·laborador del diari digital Tribuna Catalana.

Xavier Sitjà Periodista. Va ser corresponsal a Nova York i Moscou. Alcalde d’Esparreguera del 1999 al 2007. Va ser cofundador de les Emissores Municipals de Catalunya.

Josep Maria Roca Periodista. Va formar part de Grama. Editor d’El mirall.net.

Dori Morillo Periodista. Va formar part de Grama. Responsable del butlletí municipal L’Ajuntament Informa.

Josep Tordera Periodista. Va formar part de Grama i del diari El Periódico de Catalunya.

José González Periodista del diari Sport. Va ser director de la revista Gramenet 2000.

Moderador: David Marín